.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری از دختران به بهانه ازدواج
خود و خانواده با او صحبت کرده و او نیز بلافاصله عنوان داشت: هر قدر می‌توانی پول و طلا تهیه کن؛ من در کوتاه‌ترین مدت چند برابر ارزش پول و طلاها برایت وام تهیه و پول و طلاها را نیز به همراه وام به تو باز می‌گردانم.

با کلی تلاش نزدیک به هفت میلیون تومان پول و طلا تهیه و با «علیرضارضایی» در میدان تجریش قرار ملاقات گذاشتم. داخل بازار تجریش «علیرضا» به بهانه شلوغی بازار اقدام به گرفتن طلاها و پول‌ها کرد و به همراه یکدیگر به سمت شعبه بانک داخل بازار حرکت کردیم اما ناگهان در شلوغی بازار متوجه شدم که «علیرضا» در کنارم حضور ندارد.

بلافاصله با تلفن‌همراهش تماس گرفته اما تلفن خاموش بود و آن زمان بود که با مراجعه به کلانتری متوجه شدم، افراد دیگری نیز همانند من و به همین شیوه مورد سرقت و کلاهبرداری قرار گرفتند. با توجه به شیوه و شگرد متهم در کلاهبرداری و سرقت اموال مالباختگان، کارآگاهان به چهره‌نگاری از مالباختگان و بررسی بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار پرداخته و موفق به شناسایی یکی از مجرمان سابقه‌دار به نام «علیرضا» شدند که با هویت مجعول «علیرضا رضایی» اقدام به طرح آشنایی با مالباختگان و کلاهبرداری از آنها کرده بود.

با بررسی سوابق علیرضا مشخص شد که وی پیش از این نیز هشت بار به اتهام ارتکاب کلاهبرداری (دقیقا به همین شیوه و شگرد) دستگیر و روانه زندان شده و آخرین سابقه دستگیری وی نیز به سال 90 باز می‌گردد.

با شناسایی «علیرضا» به‌عنوان متهم تحت تعقیب پرونده و در ادامه تحقیقات مشخص شد که او متأهل بوده و همسر اولش با توجه به تکرار جرائم، از وی متارکه کرده و علیرضا پس از مدتی مجددا ازدواج کرده اما با این وجود و پس از آزادی از زندان اقدامات مجرمانه خود و کلاهبرداری از زنان و دختران جوان را به همان شیوه و شگرد گذشته، از سر گرفته است که با توجه به شیوه و شگرد متهم که با استفاده از شلوغی داخل بازار تجریش اقدام به سرقت وجود نقد و طلاجات مالباختگان کرده و احتمال ارتکاب دوباره جرائم از سوی وی، هماهنگی‌های لازم با کلانتری 101 انجام و بازار سرپوشیده تجریش تحت مراقبت‌ کارآگاهان و مأموران کلانتری قرار گرفت.

علیرضا به همراه خانم جوانی که قصد داشت تا به همان شیوه و شگرد اقدام به سرقت و کلاهبرداری از وی کند توسط تیم تجسس کلانتری 101 شناسایی و دستگیر و در اختیار پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه رحیم فرزام، رئیس پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ با اعلام این خبر گفت: با بررسی پرونده‌های مشابه و مراجعه تعدادی از شکات، تاکنون هشت مالباخته متهم را مورد شناسایی قرار دادند که برابر اظهارات مالباختگان ارزش اموال و وجوه کلاهبرداری شده از آنها بالغ بر 50 میلیون تومان شده که با توجه به سوابق متهم در ارتکاب این گونه از کلاهبرداری، کماکان احتمال افزایش تعداد مالباختگان و همچنین ارزش مالی پرونده وجود دارد. وی از کلیه شکات پرونده که بدین شیوه و شگرد و توسط راننده یک دستگاه خودرو پژو پارس نقره‌ای مورد کلاهبرداری قرار گرفتند خواست تا برای شناسایی متهم و طرح شکایات خود به پایگاه یکم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ واقع در خیابان نیاوران - سه راه یاسر مراجعه کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.